maandag 12 december 2016

 Gaasbeekse Boys - HSC D    ?????

Anoniemer kan het bijna niet. Gaasbeekse Boys staat als een huis maar HSC D is geen chocola van te maken. D staat voor de D'tjes, dat moeten vier minderjarigen van acht tot elf zijn, of misschien volwassenen, die getraumatiseerd zijn, en teruggevallen naar eerdere niveaus van ontwikkeling. Ik zou ze lokaliseren ergens in Brabant. Hilvarenbeek of Haaren lijkt me kansrijk, Helmond of 's-Hertogenbosch erg ver gezocht. Mijn afwezigheid zal zeker een positief effect gehad hebben op het team. Een querulant, de hele avond onder het opperbevel van de grote leider, is een bizar slecht uitgangspunt. Zo'n man kan hooguit nuttig zijn in uitwedstrijden. Fransien speelde niet dat wist ik voor mijn vertrek naar Duitsland. Dus de sterkste opstelling moet zijn aangetreden. Niks ten nadele van Fransien maar ze zit nog in de groei, haar tijd komt nog en ze heeft het talent van haar vader en moeder. De papa van Fransien moet wel degelijk getergd zijn en als je die op bord één zet, komt er een zekere winst. Ik ken hem nog van vroeger toen de Stukkenjagers nog gezellig waren onder de hoede van Engelien. Via deze weg moet ik hem nog bedanken voor zijn stem op mij als voorzitter. Hij is een wijs man die evenals de moeder van Fransien al vroeg wist hoe macht ongemerkt kan gaan woekeren. Sociologisch kun je nu goed de lijn, Stukkenjagers via Trump, naar de huidige politiek in Nederland doortrekken. De eerste Guus die totaal niets weg heeft van Guus Geluk, de charlatan uit de ‘Donald Duck’ is een baken van rust en degelijkheid. Dit punt durf ik blind te tellen. Dan zijn er nog twee echte heren Guus en Theo. Minimaal 140 jaar opgetelde ervaring moet ruimschoots voldoende zijn voor samen 1 punt. Een kleine onzekerheidscompensatie moet er nog vanaf of erbij, want Gaasbeekse Boys zijn ook mensen. De uitslag bevindt zich dan tussen 2½ -1½ en 3½-½  (significant op 0.01 % niveau).

Ik heb twee jaar geleden de cursus helderziende gehaald die overal aangeboden werd door de arbeidsbureaus. Nu doe ik er nog parttime voorspellende klusjes bij. Ik houd er een riant inkomen aan over, via de betere goksites. Ook matchfixing draai ik mijn hand niet voor om, helderziend zijn is een serieus vak.

Ik doe nog één gratis voorspelling erbij. In maart zal de ‘Partij voor de Dieren’ evenveel zetels halen als de ‘Partij van de Arbeid’. Dat ‘Gaasbeekse Boys’ kampioen wordt, kan alleen Maurice de Hond nog fout hebben.

Toon M, een praktiserend bevindelijke Gaasbeekse Boy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten